Dezaktywowane polskie konto Amazon
Cześć, czy miał ktoś z Was sytuację, że zablokowali mu konto na Polskim Amazonie w związku z dezaktywowanym kontem w Kanadzie? Ktoś z Amazona wysłał do mnie taką informacje:
"Rozumiemy, że jesteś gotów ponownie aktywować swoje konto i na pewno pomożemy Ci w tej sprawie.
Rozumiem, że Twoje konto zostało dezaktywowane 7 miesięcy temu w dniu 2023/11/23 i na podstawie informacji widzę, że Twoje konto jest powiązane z kontem pod nazwą: - Sklep XXX, który jest przeznaczony dla rynku kanadyjskiego.
Widzę, że złożyłeś odwołanie, a zespół poinformował Cię o ponownym złożeniu ważnego odwołania w celu ponownej aktywacji konta sprzedaży.
Aby ponownie aktywować swoje konto bieżące, musisz najpierw ponownie aktywować kanadyjskie konto sprzedażowe."
Moje konto Kanadyjskie nigdy nie było w pełni zweryfikowane. Czy ktoś miał podobną sytuację i może pomóc?
Dezaktywowane polskie konto Amazon
Cześć, czy miał ktoś z Was sytuację, że zablokowali mu konto na Polskim Amazonie w związku z dezaktywowanym kontem w Kanadzie? Ktoś z Amazona wysłał do mnie taką informacje:
"Rozumiemy, że jesteś gotów ponownie aktywować swoje konto i na pewno pomożemy Ci w tej sprawie.
Rozumiem, że Twoje konto zostało dezaktywowane 7 miesięcy temu w dniu 2023/11/23 i na podstawie informacji widzę, że Twoje konto jest powiązane z kontem pod nazwą: - Sklep XXX, który jest przeznaczony dla rynku kanadyjskiego.
Widzę, że złożyłeś odwołanie, a zespół poinformował Cię o ponownym złożeniu ważnego odwołania w celu ponownej aktywacji konta sprzedaży.
Aby ponownie aktywować swoje konto bieżące, musisz najpierw ponownie aktywować kanadyjskie konto sprzedażowe."
Moje konto Kanadyjskie nigdy nie było w pełni zweryfikowane. Czy ktoś miał podobną sytuację i może pomóc?